Mobilna reklama, czyli o oklejaniu samochodów firmowych

Istnieje wiele różnych metod reklamy. Jedną z form promowania działalności jest oklejanie samochodów firmowych. Umieszczenie dowolnego nadruku na pojeździe z roku na rok zyskuje na popularności. Jednak aby taka forma marketingu przyniosła oczekiwany efekt, należy ją dobrze wykonać. Podpowiadamy, na co zwrócić uwagę oraz tłumaczymy, czy to się faktycznie opłaca.

Zalety reklamy na samochodzie

Samochody są obecnie nieodzowne w większości firm. Stanowią narzędzie pracy, ale również element wizerunku marki. Co za tym idzie – wykorzystywanie pojazdu jako nośnika reklamy to często stosowana praktyka. Nic w tym dziwnego. Taka forma reklamy to prosty sposób na wyeksponowanie swoich działań. Oklejony samochód firmowy pozwala na ciągłą ekspozycję marki. Taka forma reklamy jest dobrze widoczna, dzięki czemu trafia do szerokiego grona potencjalnych klientów. Ponadto wyróżnia się trwałością i odpornością na warunki atmosferyczne. Kropką nad „i”, o której bez wątpienia warto wspomnieć, jest stosunkowo niska cena realizacji.

Zobacz także  Czym różni się hossa od bessy i na czym polegają?

Wyróżnij się! Podstawa to dobry projekt

W czasach, kiedy różnego rodzaju reklamy zalewają nas z każdej strony, wyróżnienie się na tle konkurencji stanowi nie lada wyzwanie. Reklama na samochodzie firmowym może być niezwykle skuteczna, ale również wręcz przeciwnie – zamiast przyciągać, może zniechęcać do skorzystania z usług firmy. Kluczem jest dobry projekt. Często na zainteresowanie odbiorców jest zaledwie kilka sekund. Reklama musi być widoczna, ale również spójna z wizerunkiem firmy.

Jak tłumaczy specjalista z firmy FUJIFILM SericolOklejanie samochodu to rewelacyjny sposób na zareklamowanie swoich działań. Jednak w obecnych czasach prosta naklejka z nazwą firmy i numerem telefonu to zdecydowanie za mało. Reklama powinna zwracać na siebie uwagę. Oczywiście bardzo ważna jest koncepcja, jednak nawet najlepszy projekt nie zda egzaminu, jeśli nie będzie odpowiednio wykonany. Wysokiej jakości, staranna i solidna realizacja to kluczowy element, którego nie można pomijać.

Wykonanie ma znaczenie

Chcąc wykonać reklamę na samochodzie, postaw na wysokogatunkowe materiały. Ważna jest zarówno jakość grafiki (intensywne kolory, wyraziste kształty), jak i wytrzymałość. Jedną z najczęściej wybieranych metod jest zastosowanie folii OWV. To rodzaj monomerowej, perforowanej, samoprzylepnej folii PVC, którą zadrukowuje się z jednej strony. Przyklejona na szybie sprawi, że wewnątrz wystąpi przyciemnienie, jednak nie ograniczy to widoczności. Materiał może być wycinany w dowolne kształty. Jego przyklejenie jest bezproblemowe.

Zobacz także  Rola dolara amerykańskiego w globalnym handlu towarami

Na folii OWV można wykonać nadruk różnymi sposobami. W przypadku reklam w dużych formatach świetnie sprawdzi się druk UV lub druk solwentowy. Jeśli posiadasz rozbudowaną flotę samochodową i chcesz identycznie oznaczyć każdy pojazd, bardziej opłacalny będzie sitodruk.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj