Czy zawieszenie pneumatyczne w mercedesie klasy S jest niezbędne?

Najnowsza klasa S mercedesa to i napęd na oś tylną i na cztery koła i zawieszenie pneumatyczne mercedesa dedykowane do tego modelu i brak takowego zawieszenia w niektórych egzemplarzach. Jednym słowem to klient decyduje o tym, co dostanie a czego nie dostanie. Pewna część producentów ogranicza też opcje, jeśli chodzi o konfiguracje, ale w najnowszej klasie S nie ma czegoś takiego, bo kluczowe znaczenie ma zdanie klienta i właśnie dlatego ani jedna S-ka nie jest typową, czyli każda się od siebie różni, a różnice te dotyczą nawet typu zawieszenia pneumatycznego. Rzecz jasna same zawieszenia jeśli chodzi o poduszki pneumatyczne się nie różnią, bo najwięcej znaczy ta cała elektronika, czyli zmiany stopnia twardości zawieszenia i to nawet te pięćset razy na sekundę.

Nasz sklep: miech r klasa

Obecnie panująca moda

W przypadku BMW seria 7 doczekała się alternatywy w postaci BMW X7 i podobnie wyglądają sprawy, jeśli chodzi o audi i mercedesa, bo auta klasy SUV i to zwłaszcza te wyjątkowo duże, są też i tymi które uznaje się za modne i wszechstronne. Dlatego zdobywają świat i dlatego też większość światowych producentów aut ma tego typu model w swojej palecie. Liczy się też i to, że taki spory SUV w przypadku mercedesa może mieć nowoczesny i wyjątkowo udane zawieszenie pneumatyczne lub go nie posiadać. Zawieszenie tego rodzaju można też dokupić do danego egzemplarza wtedy gdy ten będzie miał te trzy lub cztery lata i zainstalować. Zadania tego podejmie się tylko serwis mercedesa, bo oni muszą i zapewne poza nimi tylko nieliczni mogą zmodyfikować takie auto. W tym konkretnym przypadku nie chodzi tylko o samo zamontowanie poduszek pneumatycznych i kompresora, który je napełnia. Ta część pracy jest najłatwiejszą i co najistotniejsze może wykonać niemal każdy mechanik. Zdecydowanie więcej problemu, jeśli chodzi o taką modyfikację sprawi elektronika, czyli właściwe podłączenie kabli i nowych podzespołów elektronicznych, oraz samo wgranie oprogramowanie.

Sprawdź nasz sklep: miech ml

Czy SUVy mercedesa takie jak GLA muszą mieć zawieszenie pneumatyczne?

Zawieszenie pneumatyczne w przypadku mercedesa klasy S wydaje się być opcją obowiązkową, bo w znaczny sposób zwiększa komfort i dodatkowo nieco unosi auto ułatwiając pokonywanie wysokich krawężników. W przypadku dowolnego SUVa marki mercedes jest rzecz jasna podobnie, choć one są wyżej nad ziemią i to na stałe i dlatego też nie muszą mieć dodatku, dzięki któremu ta wysokość będzie się zwiększać lub zmniejszać. Na tę sprawę można też spojrzeć nieco inaczej, bo pewnym jest to, że poduszki pneumatyczne, które unoszą auto pochłaniają też drgania. W praktyce znaczy to bardzo wiele, bo wahacze się zużywają, tak samo jak gumowo metalowe tuleje. Nawet te dość drobne elementy w przypadku marki takiej jak mercedes są dość drogie i podobnie jest jeśli chodzi o audi. Dlatego właśnie dołożenie dedykowanego zawieszenia pneumatycznego wpływa na żywotność tych elementów, po części obniżając koszty związane z eksploatacją, choć komfort pasa żerów i kierowcy też jest bardzo ważnym. Jednym słowem nawet kierowca limuzyny musi pracować w wygodnej pozycji i w wygodnym aucie, po to by nie mieć problemów powiązanych z nawracającym bólem pleców.

Sklep Airmatic: miech mercedes w212

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here